And I've lost all faith in this blurry light

Spelade lite tv-spel, såg klart på Friends och började se på Flight 29 Down igen (i väntan på säsong ett av Dexter) - det är vad jag gjorde under natten.
 Var vaken till typ sex och blev väckt typ kvart i elva om jag inte minns fel, för pappa skulle säga att vi hade fått pengar för lunch och att de skulle åka iväg. Låg typ och drog mig tills de faktiskt åkt och åt frukost, skrev lite osv. Gick världens omväg till donken med Petter för att vi glömde bort att det finns en snabbare väg och en längre .____.
 Har väl inte gjort så mycket mer idag än att ha gråtit över ett rollspel (JAMES OCH TOM NI ÄR SÅ DUMMA FATTAR NI INTE ATT TOM INTE ÄR STRAIGHT OCH ATT JAMES INTE VET OM DET HÅNGLA BARA UPP VARANDRA NUUUUUU <- ungefär så ser mina samtal ut med Paprika just nu, tillsammans med adsfghsdfghjdsfghfkjdflcgjhdhkjslflxgvjk) och skrivit klart ett kapitel till Billie. Ska försöka hinna skriva in resten nu och sen... typ... idk, se på film med de andra? Eller så ugglar jag bara på mitt rum. Jag vet inte.
 
Är det fel att jag har en början på en önskelista till julen redan nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0