En dag med mamma

^ jättebra rubrik, jag vet...
 
Vaknade runt halv tolv och åt frukost, sedan städade jag och mamma hamsterburarna. Sen fick hon för sig att vi skulle ha en "mor och dotter-dag" tillsammans, så jag fick duscha och bråka med mitt hår innan vi åkte till Kungens Kurva. För er som varit där så vet ni att det inte finns särskilt många affärer där, förutom typ Lindex och H&M. Köpte i alla fall en ny kajalpenna (båda mina är typ, två centimeter långa nu), en eyeliner och två behåar :3
 
Eftersom vi skulle på bio så ville mamma inte åka in till stan och shoppa "på riktigt" så vi åkte till Heron City och åt middag och sen såg vi Hungerspelen. Fattar inte att den fortfarande går på bio. Men den var så sjuuukt jävla bra, lika bra som jag kom ihåg den. Team Peeta all the way to the bakery shop ♥
 Sen gick vi och köpte godis (vi hittade Yoda och Stormtroopers och Moffis ♥) och gick på Abraham Lincoln. Ja, två filmer på rad. Det var asnajs xD filmen var också sjukt bra! I slutet, när eftertexterna rullade, spelades en låt och jag tänkte på direkten "Det här är Linkin Park!", men grejen är den att det är Linkin Park – POWERLESS - som jag svär på att jag aldrig hört förut. Det var lite najs.
 
Summan av allt: Jag och mamma suger på att shoppa. Men vi är bra på att gå på bio. Och vi ska kaaanske till stan imorgon med Liv.
 Eller, vad säger jag, klockan är över tolv. Idag. Vi ska kanske in till stan idag. Ska i sånt fall dra med mamma till Shock, för hon vill dit, och så ska jag få henne att köpa en "Survival Crew"-tröja till mig. MUAHAHAHAHAH.
 
Nej, nu ska jag gå och kolla på Friends och eventuellt skriva lite. Vet inte om jag ska skriva på Billie eller en födelsedagspresent till en viss person dock...
 (Födelsedagsnovellen läggs antagligen upp på skrivarbloggen, men eh... ja, vi får se.)
 
Det regnar ute btw. För er som bryr er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0