HERE I AM ALIVE

Såg på nån film som heter Sisters igår. Trodde den skulle vara läskig men det var den inte :c JA JAG ÄR JÄTTEBESVIKEN JAG VILL SE NÅGON SKRÄCKFILM NUUUU.
 
Ska börja försöka vända tillbaka dygnet NU, men det går inte särskilt bra. Skolan börjar på onsdag och det kommer väl sluta med att jag sover tre timmar/natt... Såhär var det: Jag skulle bli väckt tio och visste om det. Jag började rolla med Paprika och vi bestämde oss för att inte sluta rolla förrän våra rollspelskaraktärer var glada igen för annars skulle jag inte kunna sova (för jag skulle bara ligga och tänka på dem), så jag hade tänkt sova vid typ fyra, men de var inte glada då det blev senare sdfgsdfg MEN DE ÄR GLADA NU.
 (Alltså haha jag bryr mig för mycket när det kommer till rollspel...)
 Har alltså sovit typ fem timmar. Måste sova mer inatt, annars kommer jag väl bryta ihop.
 
Okej, Frida, du kan vara vaken till två. Det känns som en okej tid, och så om du kan lyckas bli väckt vid nio blir det säkert jättebra. Capish?
 
Jag vet inte hur jag ska palla skolan nu. Seriöst. Det är för mycket som händer just nu, jag vill inte tillbaks, och nu har jag vänt på dygnet. Usch, kan ingen bara rädda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0