Hold him under water till' that motherfucker drowns

Är äntligen hemma nu! Somnade vid två och blev väckt vid åtta. Var helt sänkt då och ville helst bara gå och sova igen. Åt frukost och sprang runt en massa innan vi åkte.
 Alltså jag har inga bilder. Jag vågar inte koppla in pappas mobil i datorn, för 1) då får jag alla hans bilder och jag orkar inte radera dem, och 2) om jag fuckar upp något kanske alla bilder försvinner. Så det är därför jag inte lagt upp så många bilder... det ska ändras när jag får en ny mobil, lovar!
 I alla fall, det var allmänt trevligt på Grönan skulle jag inte skriva... Kolmården. Jag menade Kolmården. Vi hann inte se alla djur, men det gör inget. Det roligaste som hände på hela dagen var nog när vi såg präriehundarna (ni vet de där djuren som ser ut som extremt stora och feta ekorrar?) och de var helt crazy bananas, och när jag typ skrek för att jag blev rädd för en delfin (eller, det där sista beror lite på vem man frågar...) :3
 Blev lite kaos mot slutet bara, för det var meningen att vi skulle gå på ett slags aquarium och se på hajar efteråt, men det var stängt, så Viggo blev jätteledsen och grät en massa och usch :c det blev bättre sen och mamma har lovat att han ska få åka dit imorgon c: vet dock inte om jag ska följa med än... skulle behöva sova xD
 
Beställde förresten från CDon igår. 5/6 filmer (KOMMER INTE IHÅÅÅG), 1 bok, 1 spel och 1 skiva. Skulle ha bokat ¡Uno! också, men råkade glömma det... och jag hade sett fram emot att få köpa Paprika, vill så gärna se den, men så fanns den inte längre DDD: (ja, det finns en film som heter Paprika - I'm not crazy) Ska in till stan någon gång med mamma, så kan ju kolla om de har den filmen på sci-fi bokhandeln... vore inte helt omöjligt owo
 
Usch, har bara två avsnitt av Friends kvar nu. Kommer se dem ikväll och gråta sönder för att det är så sorgligt på något sätt </3
 
NU KOMMER JAG IHÅG HUR DET VAR MED FILMERNA. 5 filmer och 1 tv-serie C: ...tror jag. MEN DAMMIT </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0