I hope you smile when you look down on me

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag visste liksom inte vad jag skulle skriva. Jag hade fullt upp med att försöka roa mig själv så...
 
I alla fall, började trä pärlor på mina hörlurar. Började vid typ, tre på eftermiddagen och det tog 12 timmar. Har jag sagt att jag har världens sämsta tålamod och blir rastlös väldigt snabbt? Inte? Okej, men så är det i alla fall.
 Var ensam hemma med Petter ett tag, alla andra var hos en tjej som hette Irre som fyllde år. Så jag fixade med pärlorna, kollade på Friends och typ, spelade lite. Och drack ett glas o'boy som var mer pulver än mjölk, så jag fick typ en sockerchock.
 Såg på Moonlight med resten av familjen (minus Liv och Viggo) senare på kvällen och tog foton på mamma som satt på Mickes motorcykel. Han, Betty och Elvira är i Italien i två veckor, så vi är barnvakter åt hans älskade motorcykel. Han sa att det var okej om vi ville sitta på den, så mamma satt på den och ville bli fota. När vi skulle upp från källaren jävlades hon med mig, så jag kröp uppför trappan som Bob skulle ha gjort och hon höll på att skita på sig ♥
 Var vaken till typ tre, halv fyra, och gjorde klart hörlurarna och såg på Friends igen. Sen somnade jag mitt i en konversation med Paprika så... jag var dum och släckte lampan, och då har jag svårare att hålla mig vaken xD
 
Två andra saker som hände igår var att jag beställde de tre numren av Kerrang! jag ville ha och så färgade jag håret också. Rött igen. Ska ha rött hela sommaren fram tills det blir typ vinter.
 
 
Jättefin bild jajajajajaja.
 
Ska nog återgå till att skriva nu - har påbörjat en one shot som är jätterolig att skriva på, och så har jag en sak att skriva klart också. Och fixa ett inlägg till Billie.
 ...jag kommer ha fullt upp hela dagen, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0