I wanna make up right now na na na

(Lyssnar på Asking Alexandria – Right Now (Na Na Na) (Akon cover) okej)
 
HEEEEJ JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ ETT TAG. Men det är för att inget händer här, seriöst ;w; har kollat på filmer, tagit bort alla pärlor från mina hörlurar (ångrade mig liksom), nästan läst ut Sankta Psyko (har typ 50 sidor kvar), badat och börjat se på sista säsongen av Friends. Märta ville vara med mig idag, men jag var vaken till halv sju på morgonen och har ett litet problem med en annan grej så jag var tvungen att säga nej...
 
Idag ska jag typ gå och köpa sånt dära naturgodis, ni vet? Har varit sugen på det i evigheter, så... xD och imorgon ska vi kanske till Kolmården, så jag måste försöka lösa huruvida jag ska ge Paprikas födelsedagspresent mitt i natten eller när jag kommer hem (och då kommer han väl hata mig för alltid, haha)... men åh jag vet inte DDD: får snacka med honom, men han kommer bara säga att ge den så snart som möjligt SOM OM DET KOMMER HÄNDA ALLTSÅ.
 
(...ja, jag är alltså så snäll att jag, för nio dagar sen, irriterade honom genom att säga att jag inte kunde berätta en sak och han blev så sur att jag fick sitta och skicka sms som "SEXYYYY PLEASE TEXT MEEEEE" och "Papjika jak elskar dej <3" för att han skulle snacka med mig igen. DET ÄR TUR ATT JAG ÄR SÅ SÖT OKEJ.)
 
Usch, blev förvirrad nu. Ska nog börja med att skriva in allt jag skrivit på Billie (...lät inte alls fel) i datorn och svara i rollspel. Ja, det blir nog bra så. (Och försöka väcka Paprika, men ssch.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0