If I can't live without you, but I can't breathe when I'm with you

What are we really doing here?
 
 
Alltså åh knarkar Stone Sour – Dying sdfghjfdghjkhgf
 
Men i alla fall. Började på mitt FRIENDS maraton igår kväll (vid typ nio tror jag) och såg på typ nästan halva första säsongen, sen orkade jag inte mer och somnade, och det var runt typ fyra tror jag xD
 Vaknade vid nio av att Liv skulle smyga in på mitt rum och hämta en handkontroll, men eftersom hon är ganska klumpig (sorry for dat) snubblade hon på en skål och det var högljutt ._______. låtsades att jag sov, låg och kollade twitter och instagram och kollade klart på avsnittet jag slutat mitt i och klev upp vid typ tolv.
 Åt frukost och kollade igenom den nya Sweden Rock Shop katalogen med mamma och asdfghsdvhjgd KLÄDER ♥ men seriöst, jag borde inte köpa något. De har mest tröjor, och jag har så sjuuukt många. Behöver däremot byxor, men det är enklare att köpa i affärer. BUT STIIIILL kommer köpa om jag får för mamma MUAHAHA~
 
Usch, borde typ ta ner all disk och sånt idag. Och städa lite. Gå ut en sväng, kanske.
 (Läs; Jag kommer sitta vid tumblr och trolla hela dagen, och lyssna på musik. Och läsa. Good, huh?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0