If I could, then I would, I'd go wherever you will go

Jag har verkligen inget att skriva. Det är för att jag är sorgligt asocial och typ inte har några kompisar här i närheten. Och så vet jag inte ens vad de gör nu i sommar. Känns faktiskt lite trist, på något sätt. Inte för att jag har något emot att stanna hemma och se på film hela nätterna, men ändå.
 Men det är väl bättre än att göra... vad fan alla andra nu gör, eller? Om man försöker tänka positivt. Mamma och pappa ska ju vara glada över att jag inte är ute hela tiden xD
 
I alla fall, var vaken till typ sju, men jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag kommer inte ihåg när jag somnade, om lampan var på, om tv:n var på - ingenting. De var inte det när jag vaknade, men så verkar jag ju stänga av sånt i sömnen...
 Mina planer för dagen var att gå och köpa tuggummi eller något, bara för att komma ut från huset, men nu började det regna. Och jag måste duscha innan. Vi får se om jag kommer iväg, annars sticker jag imorgon. Eller det blir nog imorgon, för jag vågar inte ta över badrummet - mamma ska ut ikväll, så hon kanske behöver badrummet just när jag är där. (Ser ni att jag tänker för mycket ibland?) Ska ägna dagen åt att skriva istället, för det känns som en mycket bättre plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0