I'm gonna fight for what's right, today I'm speaking my mind

Alltså mitt liv är ju alltid väldigt ointressant, men det blir nästan värre när jag är sjuk. Har i stort sett bara kollat på HIMYM och sovit.
 Min humor när jag vaknade och pappa tagit tempern på mig och sa att jag inte hade feber längre: "So it was a fever I could sweat out..." (om ni fattar referensen älskar jag er för alltid)
 Man borde förresten inte låta mig och Paprika messa när vi äter frukost. Särskilt inte om det är yoghurt. Jag ska bespara er konversationen, men just sayin'. Vi flippar ur så lätt </3
 Apropå Paprika så har vi kommit på att vi ska göra ett roll där två av våra andra rollspelskaraktärer är yngre HAHAHAHAHA DET KOMMER SPÅRA UR SÅ JÄÄÄVLA MYCKET ♥
 
Ingen bryr sig egentligen, jag vet. Men jag kände bara för att skriva det xD HAR JU LIKSOM INGET ANNAT ATT PRATA OM så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0