Know the words I speak are the thoughts I think out loud

Bloggade inte igår, jag vet. Jag orkade bara inte, tappade lust med precis allt och blörgh jag orkar inteee. Men nu ska allt bli bättre, har jag bestämt.
 
Okej, så hos tandläkaren visade det sig att jag har tre begynnande hål i tänderna. Två uppe, längst bak, och ett längst bak, längst ner, till vänster. Jag svär, det var bara för att jag skrev att jag inte hade något att oroa mig för, because this is just my fucking luck... ska dit igen på torsdag, får hoppas på att det går bra.
 
Igår var en ganska lugn dag. Jag avslutade spanska-texten med att berätta att ett par små apor försökte äta upp ett paraply. Anders var inte där på bilden så vi fick gå och äta lunch tidigare (vi åt med sexorna... FYFAN VAD SMÅ DE ÄR SERIÖST KOMMER ALDRIG KOMMA ÖVER DET) och ha världens längsta rast istället. Kommer typ inte igår något mer än att jag såg Zombieland på kvällen och citerade en massa från den filmen på twitter, haha.
 
Idag hade vi våran första bildlektion med Markko - äntligen! Åh har saknat det ♥ Vi ska göra stora akrylmålningar till våran allra sista stora utställning i slutet av nian (vi kommer ju såklart göra en massa annat, men det här är höstterminens stora projekt). Mådde inte så bra då, trots att det var roligt att äntligen få börja måla igen. Hade ont i magen och sånt. Istället för att ha SO kom en kille från SYV som heter Thomas och pratade lite om gymnasievalet, berättade lite om olika program och så. (Dock bara med allt som var estetiskt - vi är ju Bf:are, han tyckte det skulle vara intressant... ärligt talat så ja, det var intressant, men jag kommer nog inte hålla på mer med bild/konst efter nian, inte såhär med utbildning och sånt i alla fall.) Fick så sjukt jävla ont i magen medan han pratade, satt typ bara och frös och ville börja gråta. Så när han pratat klart sa jag till Magnus att jag tänkte åka hem. Känns ju jättebra att ingen messade och frågade vart jag tagit vägen, känner mig så älskad.
 
Har suttit fyra timmar framför tv:n, faktiskt. SÅ SJUKT INTRESSANT. Nejmen de visade Projekt Runway (jag kollar för dramat) och Extreme Home Makeover och Real Housewifes of Atlanta och nåt program som hette Baggage och så New Zealands Next Top Model. Det är vad jag gör när jag är hemma innan/till lunch - jag glor på alla skitprogram som går på trean och frossar i drama. (Jag skrev skitprogram, ja, men alltså realityshows. Snälla flippa inte på mig nu.) Har nu ätit middag och för övrigt mår jag mycket bättre. Ska försöka skriva lite i olika roll och så, får dåligt samvete över att jag inte skrivit i någon av dem på flera dagar...
 
Oh btw, uppdateringen kommer vara lite hackig ett tag framöver. Imorgon ska vi fira Betty och Elvira, på söndag åker jag på klassresa och blir borta till på tisdag, på onsdag är det Södertörnspelen och på torsdag ska jag till tandläkaren (på morgonen). Vet inte hur det blir, om jag hinner eller orkar blogga, men det blir inga inlägg mellan söndag och tisdag. Kommer inte ha tillgång till en dator och jag kan inte blogga via mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0