När man äntligen kan se vem som drar i alla trådar, så blir man aldrig rädd mer

Kent – Sjukhus ♥
 
Har skrivit ut mitt skrivhäfte, skrivit klart ett inlägg till Billie (och lagt upp!), ringat in en massa saker i min heliga katalog som jag vill ha (Sweden Rock Shop = ♥), skrivit jättemycket på en one shot, gjort en renskriven planering till Billie (hade förresten fel, det är 13 kapitel kvar), kommit på kapitelnamn till nästan alla kapitel - har typ ca. fyra kvar - och städat upp på skrivbordet. Är jag duktig eller vad? :D
 
Ska nog gå och se klart på Enchanted alldeles strax (precis när jag började se tidigare idag kom Viggo och ville se på Scooby-Doo för att Liv och Tilde tagit över tv:n där nere ._____.) och fortsätta skriva lite. Frågan är om jag ska skriva på Billie eller one shoten... och så måste jag bestämma om det ska bli en two shot (sdfghdfgh HAHAHA jag är trött </3) eller inte, för den kan bli ganska lång...
 
Äsch, skriver nog på Billie. Orkar inte sitta vid datorn och tv:n på samma gång, och one shoten blir bäst om den bara är skriven på datorn. Visste ni att det allra mesta av Billie är skrivet för hand, för att originalet var det? Det var helt skriver för hand. Har kvar skrivboken någonstans, haha :')
 
...det var något mer jag skulle skriva, men nu kommer jag inte ihåg det. Uhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0