Random snack

Hann inte blogga igår, förlåt.
 
Igår var det alltså skola. Det var ingen riktig dag med lektioner och så, och det var ju skönt. Är ganska nöjd med mitt schema, eftersom vi har tre sovmornar i veckan, om jag inte minns fel.
 Rektorn höll ett otroligt kort tal och sedan fick vi sitta i klassrummet, mingla och få en massa info. Som vanligt den första dagen i skolan blev det makaroner med köttbullar till lunch. Efter lunchen hade vi mentorstid fram till två (om jag kommer ihåg rätt), och efter det åkte jag hem till Märta.
 Vi spelade Sims 3 (funderar på att köpa det nu...), hoppade studsmatta, såg på Smosh-videos och lekte i en lekpark. Under tiden jag var med henne fick jag ett sms från mamma som sa att vårat paket från CDon kommit, så jag blev ju jätteglad ♥
 I paketet låg fem filmer (Ten Inch Hero, 28 Days Later, Zombieland, Breaking Dawn pt. 1 och Dexter season 1), ett spel (Quack Attack - ett Kalle Anka spel jag älskade som liten) och en bok (Dearly devoted Dexter). Såg Ten Inch Hero (ASDFGHJGHFDFGHJHDFJ JENSEEEEEEN) och Breaking Dawn (SDFGHJDSDGFHGFDFGH JACOOOOOB), hann med nästan tre avsnitt av Dexter innan jag höll på att somna, haha.
 
Idag hade vi fyra lektioner - studieteknik, NO, SO och språk. Språklektionen var ganska nice, då vi i klassen delades in i grupper och skulle göra olika uppgifter där man behövde kunna tyska, franska och spanska.
Kom hem vid typ halv fyre och spelade Quack Attack, OCH FAN JAG SUGER. KALLE DÖR JU BARA HELA JÄVLA TIDEN.
 Nu sitter jag och kollar på 28 Days Later (en zombiefilm) och ska se Zombieland sen, whiii :3
 
Imorgon ska vi ha en dag efter schemat. Suck. Jag är nöjd med schemat och så, men jag vill inteee. Dock är det ganska okej att vi har två timmars bild direkt på morgonen - förra året hade vi det passet sista lektionen på fredagar, och det kan jag ju säga på direkten att det var hemskt. Förrförra året hade vi på morgonen och det passade jättebra, så det här ska nog bli perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0