skitskitskitskitskit

Igår var allmänt trevligt och mysigt. Spelade Cluedo med Liv och Elvira och så kollade jag och Elvira på Motionless In White-videos på youtube. Och så laddade vi ner ett Amnesia-demo som vi spelade typ, mitt i natten... xD
 
Har varit vaken till och från inatt och frös, och när jag vaknade hade jag feber, halsont, ont i huvudet och ont i magen, och så hade mensen kommit .______. (fast det kändes lite bra, faktiskt... fick ingen under juli och trodde det var nåt fel på mig :c) (nu är det ju inte det, så det är ju bra) (och nej, jag har inte haft sex med nån xD) (why am I even writing this?)
 Vi skulle ha åkt till Stendörren idag (ett typ naturreservat man kan bada i), men jag följde inte med. Ville, men orkade inte. Är ensam hemma med Petter istället. Vi spelade ut hela Amnesia-demot och det var faktiskt inte särskilt läskigt owo
 
Uhuhuh känns som om jag borde äta något. Kanske ska messa mamma och fråga om jag kan få ta risifruttin som är i kylskåpet, eller så får jag tvinga mig själv till att äta pannkaka :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0