Snabb update

Vi fick besök av Betty, Micke och Elvira som åt middag med oss. Det var typ en himla massa mat och godis, haha.
 
Satt och lyssnade på musik med Elvira och kollade lite i olika Kerrang!-nummer och så fick vi reda på att det kommer fyra nummer på rad med awesome affischer. DET HÄR ÄR INTE BRA FÖR MIN EKONOMI JUST SAYIN'. Ska köpa dem, eller i alla fall beställa de tre som är ute nu. Spelade typ Quack Attack med henne, Liv och Micke hela kvällen (WOHOOOO JAG ÄR INTE DEN ENDA SOM VÄXTE UPP MED DET SPELET!) och vi kom längre än vad jag lyckats komma på två dagar, haha. Men till mitt försvar så var det bara ett par spel-meter så...
 
Uhh, ska nog gå och se på Dexter och skriva lite, tror jag. Vet inte hur länge jag är vaken, men antagligen till typ fyra, fem. Brukar bli så.
 
Åh, btw, jag ska få gå och se Stone Sour i december. Lycklig? Fuck yeah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0