SO COME AND FUCKING GET US

Idag har varit ganska awesome. Det första som hände var att vi skulle fotograferas för skolkatalogen och sånt. Den här konversationen uppstod mellan mig och fotografen när vi skulle fotograferas var och en för sig:
 
Han: Okej! Hej! Hur har du med lappen?
Jag: Jag har redan lämnat den :D
Han: Okej, vad bra! Vad heter du?
Jag: Frida *insert efternamn (men de flesta vet nog redan vad jag heter)*. Får jag säga en sak helt randomly förresten?
Han: Aah visst.
Jag: Du ser ut som en lite yngre Billie Joe Armstrong C: (JAG SVÄR DET ÄR SANT)
Han: ...jaha... nu måste jag tänka efter lite... ja det kan väl stämma... det är en komplimang, antar jag...? xD
Jag: Japp! 8D
 
HAHAHAHA Sofie dog lite och Märta blev skyldig mig en kaka ♥
 
På idrotten sprang vi typ runt fotbollsplanen i intervaller. Seriöst, kunde inte känna mina ben efteråt och mådde illa, trodde jag skulle svimma eller något. Luckily for me hände det inte. På NO:n fick vi skriva lite om olika nationalparker och på spanskan skrev jag värsta flummtexten om mitt sommarlov. (Det behövde inte vara realistiskt, så jag skrev om att jag och min enhörning Hästen hoppat över regnbågar och sett att det regnat vaniljsås och köttbullar och att vi besökt Willy Wonkas chokladfabrik...)
 Eftersom fotograftiden var direkt på morgonen så har jag gått runt med färg i ansiktet hela dagen, och många har typ stirrat... JAG ÄR LYCKLIG NÄR JAG HAR ANSIKTSMÅLNING, OKEJ?
 


Tröjan jag hade på spexfotot. Det är alltså en massa färgstänk, men det syns inte så mycket. Snodde en sovtröja från Petter och skvätte massa färg på den, och det var awesome. Hade skjortan under resten av dagen och självklart under fotograferingen.

Jätteredigerad, men ungefär sådär hade jag på spexfotot, plus lite fler färgklickar jag tvättat bort. Det syns inte, men jag hade en mustasch också. Den verkar vara borta... Och den är så redigerad för att jag lekte i picasa och blev så nöjd att jag inte ville ta bort det. Ny profilbild på facebook!
 
Idag kom förresten Motionless In White's album Creatures i brevlådan. Lycklig som fan ♥
 
Ska till tandläkaren om typ en timme. Usch. Vill inte :c Inte för att jag inte sköter mina tänder (för det gör jag, även om jag missar att borsta tänderna på morgonen under helgerna ibland), men det är tråkigt och allmänt läskigt.
 
Nu har jag nog inte så mycket mer att säga, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0