Someway somehow we're falling out

Falling In Reverse – Raised By Wolves alltså gud jag älskar dem jag älskar den här låten hur kunde jag glömma bort det goddammit JAG ÄR EN VÄLDIGT HEMSK MÄNNISKA
 
...anyways. Har varit vaken i över en timme och ätit frukost nu. Har även snott en vit t-shirt från Petter för att använda på spex-fotot på onsdag. Kommer bli så jävla awesome ♥ vet typ redan vad jag ska ha på mig, men det beror också lite på vädret... har typ inga långbyxor så jag får försöka se om mamma kan laga mina svarta jeans eller så får jag springa runt i shorts no matter what xD
 
Såg typ inte ens halva Corpse Bride igår innan jag somnade... aja. Ska se klart den idag. Och fortsätta skriva på Billie. Fick helt plötsligt lust att se Brokeback Mountain, men det kommer bara sluta med att jag ligger och gråter sönder och är förstörd för resten av dagen ;w; JAKE GYLLENHAAL HAR FÖRSTÖRT MITT LIV </3
 Och det är ännu värre att se den när man vet vad som kommer hända... låg typ och grinade sönder när man såg Jake första gången förra gången haha </3
 
Näe, ska försöka typ ladda ner igen. Jag vill se Devour även om jag antagligen kommer bli lika fucked up som Paprika, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0