The roof is crashing down, the walls are caving in

Igår när Petter och jag skulle välja film blev jag helt sjukt stolt när han satte och valde mellan 28 Days Later och Zombieland ♥ han valde Zombieland för att den andra var typ två timmar lång och han var trött så han visste inte om han skulle orka det. Sjukt stolt! Han sa en av Tallahassee's (SNÄLLA SÄG ATT JAG STAVADE DET RÄTT GAWD) repliker redan innan filmen börjat så jag dog lite xD ("You gotta enjoy the little things!")
 
Det var typ, världens konstigaste natt. Låg och såg på Dexter och somnade vid typ tre, vaknade typ 20 över och hade fått ett sms där Paprika antog att jag somnat, så jag skrev att jag inte alls sov och vi fortsatte rolla, haha. Var tvungen att spela om den sista delen på ett avsnitt för att jag seriöst inte fattade något. Var ganska hyper och inte alls trött, men så somnade jag vid typ fyra igen och vaknade bara ett par minuter senare och var hyper igen. Sen vid fem sa Paprika att han behövde sova, men då hade jag redan somnat, så när jag vaknade IGEN skrev jag godnatt och försökte somna om MEN DÅ MESSAR HAN OCH SÄGER ATT HAN INTE KAN SOVA. Så vi var vakna till typ halv åtta då jag gav upp. Hade halvsovit mig igenom typ tre avsnitt, är på sista egentligen men måste se om typ halva säsongen... haha åh höll på att skratta så mycket inatt, seriöst ♥
 Omedvetna powernaps ftw!
 
Har varit vaken i typ en timme nu. Försökte spela Quack Attack men alltså åh nivån jag är på är skitsvår så jag fick damp </3 har inte ätit frukost, ska hoppa direkt till lunchen. Tror det är bättre att göra så, för man blir mättare på lunch. Annars kommer jag gå hungrig tills det är middag (pga lathet - orkar inte fixa något)...
 
Ska försöka skriva lite på Billie och min lilla (stora) one shot. Har förresten kommit på kapitelnamn till alla inlägg till Billie nu! Det kan ju hända att jag byter ut någon - hände för någon dag sen - men ja. Om man ser hela pusslet istället för en pusselbit så är jag i princip klar. Behöver bara skriva den. (Usch vad fan skriver jag jag vet inte är äckligt trött haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0