Too fucking cool for school

Usch. Det är skola imorgon. Vakna tidigt, plugga sönder, allt det där. Jag vill verkligen inte.
 Det är de anledningarna, och att jag verkligen inte vill börja nian. Nu har jag ett år på mig innan jag måste veta vad det ska bli av mig sen, om ens det. Jag har verkligen ingen aning. Och det här året kommer bli tufft som fan för mig som person, för en som betyder otroligt mycket för mig flyttar till ett helt annat jävla land snart. Vet fan inte hur jag ska orka, särskilt som personen kanske inte kommer ha någon mobil på två månader. Ska jag överleva två jävla månader alldeles ensam?
 Jag har panik.
 
Hade en liten nostalgi-tripp inatt. Såg på Rosa the movie, bara för att sdfghsdfghj Villeeee *-* Älskade den filmen när jag var yngre, haha xD
 Idag måste jag fixa saker inför skolstarten, typ hitta mitt lås. Vet att jag hittade det när jag städade förut OCH DÄR ÄR DET HITTADE DET NU det låg i ett gult plastglas i bokhyllan 8'D
 
Men okej, jag måste sätta upp mål för mig själv.
 
~ Skriva klart ett Billie-kapitel.
~ Skriva ur det där skrivhäftet så jag kan få börja med ett nytt.
~ Duscha.
~ Städa? (om jag hinner eh) (eller i alla fall städa upp på skrivbordet)
~ Kolla så att väckarklockan fungerar (låste in den i ett skåp det första jag gjorde när jag fick sommarlov...)
~ Se så att jag har pennor och stuffs.
~ Se klart på Enchanted, eftersom jag stängde av mitt i...
 
SÅDÄR WHIII LITE SAKER ATT SE FRAM EMOT OCKSÅ.
 
 
Jag måste klara det här. Det kommer bli tufft, men jag ska fan klara det. Det viktigaste är att ha saker att se fram emot, och jag har saker ända fram till januari just nu, vilket blir helt perfekt. Det här kommer gå på ett eller annat sätt, eller hur?
 Jag hoppas verkligen det.

Kommentarer
Postat av: Moa

Yikes, skolstart. Nu blev jag deppig D:


Men faktum är att det är mycket större hype inför nian än vad det borde - det är faktiskt inte så farligt som alla påstår. Visst, nationella är väl lite knepiga, men man överlever (och de är i vilket fall inte avgörande för resten av ens liv ändåså), och även om jag också hade ganska (MYCKET) beslutsångest när jag skulle välja gymnasium, så får man ju gå på gymnasiemässor och grejer och titta vad det finns för utbud, och då kan man se vad man vill göra och vad som verkar kul :3 Ett tips är att gå en bred linje som typ samhäll eller natur eller nåt om man inte vet vad man vill bli, då får man tre år extra på sig att klura ut det (jag vet nämligen fortfarande inte xD)

IT WILL ALL BE OKAY :D

2012-08-21 @ 12:40:05
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0