"Ugliest actors"

Hittade den här listan på imdb alldeles nyss, och jag kommer svimma eller börja gråta snart. Seriöst.
 
Alltså nej, man sätter inte Jared Leto, Johnny Depp, Robert Downey Jr., Tom Hiddleston, Chris Hemsworth, Jake Gyllenhaal (JA JAG HATAR HONOM MEN HAN ÄR SÅ JÄVLA VACKER), Jensen Ackles, Jared Padalecki, Chris Evans, Daniel Radcliffe, Taylor Lautner och Zach Braff i den listan. Seriöst. NEJ. Åh gud nej det är är inte okej THEY'RE ALL SO FUCKING PERFEEEEEEEEEEEEKT
 
...ja, nu vet ni hur jag är nattetid...
 
(För övrigt sitter jag och ser på Dexter och laddar ner en media player. Ska ladda ner lite filmer och tv-serier typ.)

Kommentarer
Postat av: Moa

VAFAN? Jared Leto och Johnny Depp och Taylor Lautner på FULASTE skådespelare? WHAAAAT? D:

Den måste gjorts av blinda människor. Så måste det vara.

Svar: JAG VET DET ÄR HELT HORRIBELT (...jag gillar det ordet) SERIÖST ALLTSÅ ASDGFHFDGFHJ
Frida

2012-08-26 @ 11:55:06
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0