What if I say I will never surrender?

Jag lyssnar inte så mycket på Foo Fighters, men Foo Fighters – The Pretender = ♥
 
Idag blev vi alltså ivägtvingade till Tivesta nationalpark. Det var faktiskt inte för hemskt, men fan vad tråkigt det var. Först fick vi gå en led som hette urskogsdelen. Det skulle ta en timme men klassen klarade det på 40 minuter, så yay! Vi satt på ett litet berg och åt lunch när vi kommit tillbaka och min Loka hade skakats så flaskan dampade när jag öppnade den .____. Sen gick vi in i ett litet hus format som Sverige och fick en liten rundvisning där en kille pratade om olika naturtyper och vi fick se ett bildspel på en del av de 29 nationalparker som finns i Sverige. De två roligaste sakerna som hände under dagen hände där inne i huset: 1) Det finns en sten någonstans som är fastkilad mellan två klippor, som sitter fast av sin egen tyngd. De hade en typ modell av den där i huset, fast mellan två (tjocka) träskivor. Vår guide frågade om någon vågade gå under och Alex ville det, så när han gick under lät och skakade stenen till. Jag svär, hela klassen dog och typ skrek xD 2) Det fanns saker man kunde känna och titta på i såna dära lådor, ni vet? Ah, gick och såg på dem med Märta och Sofie stoppade in handen i ett hål och typ skrek att något bet henne så jag blev helt hysterisk, eftersom jag trodde hon menade allvar... JAG SKOJAR INTE JAG TYP SKREK HAHAHA </3
 
Mina Kerrang! kom idag, och jag verkar ha tur med affischerna nowadays (DET VAR HEMSKT NÄR DE SATTE YMAS OCH RONNIE RADKE PÅ SAMMA PAPPER HEMSKT H.E.M.S.K.T SÄGER JAG). Det enda som var liiite bummer var att Pierce The Veil och Oli Sykes är på samma papper, men eftersom jag inte lyssnar så mycket på PTV så är det inte hela världen, och så är The Used och Sleeping With Sirens på samma papper också. Har redan en med The Used så det är ingen katastrof heller :3
 I'M SO FUCKING LUCKY AND HAPPY RIGHT NOW TIHI.

Kommentarer
Postat av: Alicia

MEN DÄR HAR JU JAG OCKSÅ VARIT! :D Fast när vi var där hade en massa folk i min klass hört om stenen och visste att den skulle röra på sig och höll ju inte tyst om det heller, så det kom inte som någon överraskning, haha xD

Svar: Awesome!! :D i min klass visste ingen något haha xDD
Frida

2012-08-28 @ 17:33:52
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0