Will you even look back when you think of me?

HEJ. Med stora bokstäver och allt. Ja.
 
Igår gick jag och mamma ut på en promenad på kvällen. Vi träffade en massa grodor och jag sprang rätt ut på en väg för att rädda två stycken. Ni skulle ha hört mitt skrik när jag trodde att en groda var en sten och den rörde sig </3
 Vi såg den där filmen Tron och jag blev helt ERHMAHGERD HUVUDPERSONEN ÄR SÖT JAG KÄNNER IGEN HONOM VART HAR JAG SETT HONOM FÖRUT? (...surpriiise...), och så visade det sig att han spelade den där killar med ett M i början på namnet i Eragorn. Blev lite paff, för han var ganska olik sig liksom... owo Och det här påminde mig om att jag måste läsa om Arvtagaren-serien och läsa sista någon gång...
 
Somnade mitt i Freaky Friday vid typ tre, fyra. Kommer inte ihåg. Sov liksom fem timmar natten innan och ja... jag orkade tydligen inte hålla mig vaken. Vaknade vid åtta av att det var kallt - låg ovanpå täcket precis så som jag legat när jag såg på filmen, tv:n stod på och menyn var där, och lampan var på. Släckte och stängde av allt, höll på med mobilen en stund och jag kan inte komma ihåg när jag somnade då heller, men när jag blev väckt vid halv elva hade mobilen laddat ur. Antagligen höll jag väl på med den innan jag somnade haha ._____.
 Såg 17 Again igår också förresten. Åh jag älskar den filmen, seriöst ♥
 
Sitter just nu och snackar med någon random människa om Supernatural, lyssnar på musik och skriver in allt jag skrivit i datorn. Idag ska jag bli klar med det här jävla inlägget.
 Har förresten räknat upp hur många inlägg det är kvar i Billie, fastän jag typ är i början. Det är elva inlägg kvar, om jag räknat rätt. Såhär ser det ut i häftet med planeringen:
 
 
Har satt ut stjärnor, paranteser och pilar typ, överallt. Det är förvirrande, men det går att förstå om man var där från början </3 (för alltså, jag förstår, men det blir så förvirrande - särskilt när jag bytte plats på saker...)
 
Nä, ska återgå till att skriva nu. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Nyancat

17 again är så <3333

Svar: Jag vet, helt jävla underbar <3333
Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0