You held it all

And I was by your side, powerless
 

Är helt jättetrött - försov mig, så jag fick typ springa till bussen en kvart efter att jag vaknat, så jag var helt sadfgdfgh. Mamma och pappa säger att det är deras fel att de inte tänkte på det, men det är egentligen mitt; jag var uppe till ett och jag vaknade av klockan men somnade om. Det första kan jag inte riktigt säga till dem... xD
 Hann med bussen jag skulle ha tagit från början i alla fall (trots att jag verkligen trodde att jag skulle missa dem) och åt frukost på kontoret. Fick helt sjukt ont i magen haha :c
 Kom till bildsalen och fick höra att det börjat en ny elev i klassen och att Markko var sjuk - han som inte varit sjuk på tio år typ! - så vissa satt och ritade och vissa satt i datorsalen. Orkade inte komma på något eget att rita så jag satt i datorsalen och dog för att varje gång man bytte klipp på Youtube så blev volymen jättehög... Idrotten blev flyttad till direkt efter bilden (som kortades av med en timme), och typ ingen var ombytt eftersom några andra lärare sagt att vi skulle ha teori. På klassrådet kom vi fram till vad vi ska göra på spex-fotot och det kommer bli så jävla awesome (ni får veta sen) ♥ På engelskan gjorde vi inget speciellt, och sen var dagen slut eftersom de flyttat på idrotten.
 Ganska okej dag, faktiskt. Minus att jag var så trött att jag kände för att lägga mig ner på golvet och sova mig igenom dagen.
 
Nu ska jag nog gå och spela Quack Attack (JAG SKA FAN KLARA DEN DÄR HELVETES JÄVLA BANAN NU) och typ... ah. Vet inget mer.
 
ÅH JUSTE RITADE TVÅ ROLLSPELSKARAKTÄRER IGÅR OCH IDAG. Igår ritade jag James och idag ritade jag Tom. Är faktiskt jättenöjd med båda, de är lite söta sådär. (Bakgrundsinfo: Vi - jag och Paprika - har två roll med dem; ett där de är vuxna då James är vampyr, och ett där de är tonåringar. Bara för epicness ♥)
 
(ignorera klottret på sidorna)
(miffade armar ja, MEN VEM FAN BRYR SIG?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0