You just have to believe in me

Gick aldrig och köpte naturgodis, snyft. Nejmen jag gick och satte mig i solen och läste ut Sankta Psyko, badade, såg på Friends, åt glass (och tappade den på mig själv...) och såg början på Disney's Peter Pan. (Jamen det finns många Peter Pan-filmer, precis som med Robin Hood.) Sitter just nu och skriver upp saker jag vill ha/ska köpa från CDon, för vi ska göra en beställning ikväll. För tillfället är jag typ helt pank, för mamma lånade typ alla mina pengar för någon vecka sen, så vi ska reda ut allt sånt också, men jag vet att jag fått pengar från mormor och morfar och well... det lär ju räcka C:
 
Det här blir kanske mitt sista blogginlägg för idag och ni kanske inte hör något från mig imorgon, men det beror på. Jag kanske sitter vid datorn hela kvällen (kommer antagligen inte hända) och vi kanske inte åker imorgon, eller så kanske jag har tid med något inlägg innan vi åker. Och kanske borde jag sluta använda ordet kanske så mycket asdgfsdfghdfgh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0