1 december

Så, let's talk about my day.
 
Blev klar med min typ skulptur av Slenderman på bilden, och målade lite på min målning. Är nästan klar med den nu! :D Sen så gjorde jag typ ingenting på SO:n as usual, haha. Typ dampade på lunchen för att jag gått till kafeterian för att köpa varm choklad och något att äta (en kokosboll - min lunch idag...) samtidigt som jag pratade med Paprika i telefon och försökte att inte halka och undvek snöbollar och gud HAHAHAHAH kaos </3 Pratade med Paprika på mentorstiden också, och så skulle vi rita ett träd där det skulle stå en massa positiva saker med en själv.
 
...
 
...
 
...seriöst? Nej. Bara nej. Fick typ världens damp och ville inte göra det. Jag kanske klagade över att jag var helt jävla useless and worthless ja.
 
Sen såg vi på HIMYM på engelskan, för alla i klassen hade inte gjort speaking test, so yeah. Det var awesome. Sen gjorde jag ingenting på idrotten pga ångest :))))))))
 
Gick hem till tvillingarna efter skolan. Vi kastade snöbollar på varandra och var allmänt retarded. Sen satt vi på Carro's säng och jag var helt HAHAHAHAH jag vet inte </3 sen spelade vi Wii och gick ut med Molly och åkte pulka nerför en backe och skrattade och var alldeles snöiga. Sen kom vi in, spelade lite mer Wii, åt middag och åkte till Heron City. Vi typ köpte glass, energidricka, popcorn och så fick jag köpa biljetterna för att jag ser ut att vara över 15 så yeah xD Vi såg Hypnotisören, which btw was fucking awesome. Sevärd, helt klart.
 
Just nu ser jag på Vampire Diaries och pratar med Paprika och skriver. Wheee C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0