Allmänt nedstämd

Var vaken stora delar av natten, men orkade kliva upp I TID idag i alla fall. Satt och typ hade rageanfall på matten för att man skulle räkna. JAG VILL INTE RÄKNA UHUHUHUHU. Sen blev idrottsläraren sur för att jag glömt kläder och jag ville slå till en kille på käften. Gick till kontoret och pluggade NO och var produktiv. Sen förstörde Davod hela min dag genom att säga att jag skulle ha tänkt lite mer och blablabla, för jag ville göra NO-provet (som resten av klassen ska göra imorgon) på lektionen men han bara nä. Så han lyckades förstöra hela min dag. Kom försent till spanskan, gjorde läsförståelse (JAG FICK FÖRRESTEN ETT D PÅ MITT PROV JAG TRODDE JAG SKULLE FÅ F SÅ YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY men jag måste komplettera på tisdag eh) och gick för att göra NO:n som enligt Davod var viktigare än spanska :))) hade såpass mycket tur att provet inte alls var svårt.
 
Idag har jag bakat pepparkakor (läs; ätit pepparkaksdeg) och kastat mig dramatiskt på köksgolvet. Nu ska jag ladda ner ett spel som heter The Witch's House (ett animerat skräckspel, typ) (det handlar om att man är en flicka som måste lösa pussel i ett hus som tillhör en häxa, för hon är inlåst) (ja, Pewdiepie har gjort videos om det) och typ. Ta det lugnt. Jag vet inte hur jag ska göra med det som är kvar av den här terminen, men just idag ger jag upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0