And her two kids in high school, they tell her that she's uncool

Idag var fett awesome, förutom det lilla faktumet att jag inser att jag får svårt att andas så fort jag går utanför dörren när jag vet att jag ska till skolan/göra något med skolan. That kind of sucks.
 
Anyway, lyckades komma till rätt hållplats och stod och typ frös ihjäl tills bussen vi skulle ta kom, och så lät jag tydligen som ett näbbdjur också. Hum.
 
Bowlingen var awesome. Tjafsade med Sofie och stötte på Märta hela tiden HAHAHHAHAA (och med tjafsa menar jag "HA JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG FAR OCH FLYG ÅT HELVETE" typ xD) alltså ja ♥ de spelade Bowling For Soup – 1985Fall Out Boy – Dance, Dance och Plain White T's – Hey There Delilah där så jag började sjunga typ högt och fult och blev hes :')
 
Ska skriva på dagens lucka i julkalendern och prata med Paprika. Eller ja, han ska säga till när jag ska ringa C: så yeah, so happy to be home ♥
 
(MARILYN FUCKING MANSON TOMORROW ADSFGHJHGDFSDFGHJHGDFSDFGH)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0