ASDGFHJDSDFGHJKJHGFD

^ me right now. Not in a good way.
 
Igår var awesome för att vara en söndag. Spelade massor med Sims och var allmänt störd och så såg jag och mamma Breaking Dawn pt. 2. DEN VAR SÅ JÄVLA FUCKING AWESOME JAG ORKAR INTE MED MIN HATKÄRLEK TILL TWILIGHT HAHAHAHAHAH TEAM JACOB LOOKS LIKE A LLAMA
 
Jag vet inte riktigt vad det var som hände, men jag kunde inte sova. Låg vaken och såg på Vampire Diaries och skrev och rollade och var allmänt retarded med Paprika och så insåg jag att HOPPSAN KLOCKAN ÄR HALV SJU. JAG SOV NÅGONSTANS MELLAN FEM TILL TIO MINUTER INATT. LYCKAT FRIDA, VERKLIGEN.
 
Masade mig upp och lyckades komma i tid till skolan. Musiken var inställd, så vi satt i kontoret och babblade. Det var awesome, för vi snackade om filmer och Ronja började snacka om Falling In Reverse så jag fick tillåtelse att sjunga på Falling In Reverse – Good Girls Bad Guys hur mycket jag ville TIHI ♥ Idag har jag också fått fangirla sönder över Ronnie, Max, Kellin, Ben, Asking Alexandria och fått snacka om att Craig ser ut som en groda som sprungit rätt in i en vägg xD
 
På svenskan skulle vi välja vilken film vi ska se imorgon och vi fick välja mellan massor av filmer, och The Nightmare Before Christmas vann så jag ska ta med den imorgon ♥ Någon tog min awesome Tim Burton-kortlek som jag alltid har i väskan nuförtiden också, så jag fick springa fram och tillbaka mellan kontoret och klassrummet för att följa mina "kompisars" fucking ledtrådar. HA. HA. Höll på att bryta ihop mitt i korridoren. (Jag har blivit besatt av kortlekar lately för när jag inte får till exempel göra illa mig själv behöver jag sysselsätta händerna, och då antingen sätter jag mig och blandar en kortlek eller spelar med mig själv. So yeah.)
 
Satt och pratade med Paprika hela lunchen och så skrev jag och Märta en väldigt fin saga om en jätte vid namn Pål Plutt som dog i en dildofabrik. Eh. Sen såg vi på Fawlty Towers och det var awesome C:
 
På SO:n gav Smurf mig en papperslapp med symboler på och sa att jag skulle knäcka koden och se vad det stod. Det stod forever friends. När jag väl kommit på det skrev hon det på alviska och bad mig ta ut alla bokstäver. Det var svårt men ja... I WANNA LEARN HOW TO READ AND WRITE IN ALVISH. SERIÖST.
 
Nu borde jag plugga spanska och skriva klart saken jag aldrig fick skriva klart på svenska, men fuck that. *ångest* Let's spela Sims och vänta på att Paprika ringer, för det låter bättre.
 
(Jag ger upp med skolan nu. Orkar fan inte.)
 
Nu är det förresten en vecka kvar till julafton. Och jag är ungefär en vecka bort från att få träffa min tvilling. Kommer ihåg hur vi började säga "men vi träffas sen på jullovet, då ska vi kramas" och hur vi sakta men säkert började skriva "snart älskling, snart". Nu är vi så jävla nära. Är rädd men samtidigt så ska det bli så awesome. Det enda jag är orolig över är hur han ska bete sig när han är här, hemma hos mig - bara för att jag lät som tjejen från The Grudge så ska han nu stöna varje gång någon går förbi mitt rum och säga misstolkande saker ;w; (HAHAHAHAHAHAHA ja vi är retarded båda två - älskar honom jättemycket though ♥) För övrigt snackade han om att tackla ner mig på golvet på centralen första gången vi ses JAG ORKAR INTE SÅ JÄVLA ASDFGHJFDGFHJKGFDFGHJ </////3
 
Okej. Nej. Let's spela Sims och längta sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0