'Cause it's the stars, the stars, that shine for you

And it's the stars, the stars, that lie to you
 

Igår, precis innan Stone Sour, hände en grej som jag trodde skulle förstöra hela min kväll. I won't say what I did (or what mom found out, eh), men hon sa att hon tänker tvinga mig till en kurator nu. Mysigt.
 
Jag lät det inte förstöra min kväll. Jag var helt inställd på att jag skulle få se en stor förebild för mig, och inget skulle få förstöra det för mig. Inte ens jag.
 
Bilder och mer om konserten kommer i ett annat inlägg.
 
Anledningen till att jag är hemma idag är för att jag blev förbjuden till att gå till skolan, fastän jag för en gångs skull ville. Mamma ville absolut prata och yeah well it was hard, men jag är okej nu. Jag vågade säga saker som jag aldrig vågat tidigare, typ på vilka sätt just hon får mig att må dåligt på. Vissa saker hade hon inte ens tänkt på och blev nästan förvånad, but yeah I told her. *proud*
 
Idag ska jag bara ägna dagen åt att spela Sims och klara ut The Witch's House (är på sista våningen!11!!1!!!1!11) och så ska jag väl åka till skolan ikväll. Längtar samtidigt som jag inte gör det. Det är ju officiellt jullov efteråt och jag ska börja ha världens bästa jullov på måndag, men jag kommer få veta alla mina betyg. I'm not sure I'm ready for that one...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0