En fin inspirerande rubrik

Alltså, jag har inte gjort så mycket idag. Seriöst. Har läst ut Dearly Devoted Dexter och påbörjat The Hobbit samt nördat Lego LOTR. Mitt liv ♥
 
Det här blir förresten sista inlägget jag skriver innan 2013, tror jag. Ska hämta Paprika på centralen och eftersom SL inte vill sammarbeta med mig så vet jag inte när jag kommer iväg, och sen ska han vara här från imorgon tills någon gång efter nyårsafton. Vet inte riktigt när han åker härifrån faktiskt, but that's okay xD
 
Så, önskar er alla en trevlig nyårsafton och hoppas att 2013 blir ett bra år, och glöm inte frågestunden C: (väljer att inte publicera kommentarer 'cause reasons~) Hoppas att ni alla får ett par sista mysiga dagar på det här året, så ses vi igen 2013. Ciao!~ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0