Förändrats

Har jag förändrats mycket den senaste tiden? Och hur i sånt fall? Sättet jag skriver på, hur jag ser ut...? I need to know. Folk antyder att jag har förändrats rent utseendemässigt, säger att det ser ut som om jag har blivit typ smalare och att jag inte får förlora mitt fluff (I'M NOT FAT I'M PUFFY!!1!!!1!!1!!!1111!) owo
 
(Nej, ni får inga bilder på min kropp. Det syns tydligen i mitt ansikte.)
 
Höstas
 
För några veckor sedan (eller ja, snart en månad sen)
 
Igår
 
(Förlåt, har seriöst inga normala bilder på mig - men hey, jag har inte redigerat någon för en gångs skull)
 
I'm just curious. Vet inte om det är så att folk är överdrivet oroliga för mig och hittar anledningar till att jag skulle behöva prata med någon.
 
(Jag är okej, don't worry. Det här är seriöst bara ren nyfikenhet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0