Here's to the friends and the alibies

JAG VILL BARA ATT SKOLAN SKA VARA ÖVER SNÄLLA PUT ME OUT OF THIS FUCKING MISERY ALREADY
 
Igår var en allmänt jobbig dag. Hade världens jobbigaste konversation på kvällen med en människa, haha. Jag orkar inte. Vad är meningen med att ens bry sig?
 
Imorse glömde jag att jag skulle göra spanskarester på morgonen så jag bara "jahapp :))))". Skickade även en förklaring till människan jag snackade med igår, om hur allt blev som det blev, och jag fick basically bara skit tillbaka. Hade tänkt äta lunch idag men det blev inte riktigt så, haha. Annars har jag fått hjälpa Sofie och Smurf med redovisningen, nynnat och mumlat alla repliker i The nightmare before christmas för vi såg den på svenskan, haft ångestångestångest och typ ja. Det var väl allt.
 
Stör mig förresten på när folk pratar om autism. De säger ofta den om människan. En människa med autism är inte AUTISM och därmed inget OBJEKT. En som har autism är en MÄNNISKA. Min lillebror ÄR EN MÄNNISKA. Gosh.
 
Usch nej haha längtar till imorgon kväll. Stone Sour ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0