Ho ho hopefully, this holiday will make us believe that we're exactly where we're supposed to be

The Maine – Ho Ho Hopefully
 
Okej, så den här dagen började uruselt. Försov mig och kom en kvart sent, vilket inte var så illa, men jag tvingades spela trummor för hela klassen och dog för yeah well jag suger.
 
Sen fick jag massor med ångest på svenskan pga redovisning, och jag sa att jag inte ville redovisa och min häxa till lärare bara "amen det är en del av uppgiften :))))" men nu slipper jag tydligen, så yay.
 
Satt och pratade med Paprika på lunchen för att jag behövde muntras upp and talking to him does that. Messade även med Nyancat som vill ge mig en julklapp asdfghsdfghsdfgh ♥
 
På engelskan skrev jag och Ronja värsta typ perversa historien som fick mig lärare att skratta ihjäl sig xD Ringde Paprika efter lektionen och läste den för honom. Han bröt ihop~
 
På SO:n fick jag tillbaks mitt läxförhör och fick ångest, men Magnus gick igen alla frågor och svar under lektionen så jag kompletterade dem genom att skriva medan jag lyssnade. Vi skulle kolla på något program och han kom fram till oss och bara "alla kompletteringar ska vara klara innan lektionen är slut", så jag räckte över mitt papper och sa att jag var klar. Han blev förvånad och ville absolut skaka hand med mig xD
 
Sen när jag kom hem fick jag höra att folk hellre ville att pappa skulle komma hem, att jag gärna kunde få gå igen (HAHAHAHAHAHAHAHAHAH älskar er med), dampat på mitt hår, ätit middag och haft ångest över skolan. I'm in deep shit again, fuck. Måste lyckas lista ut vad vi har prov på i NO:n, skriva om en uppfinning OCH göra klart min väska under veckan. YEAH FUCKING ÅNGEST HEJ ÄLSKAR ALLT NEJ DET GÖR JAG INTE FUCK YOU LIFE FUCK YOU SCHOOL JAG VILL HA JULLOV
 
Menmen, snart vänder allt. Ska knappt vara i skolan på Lucia - ska på Viggos luciatåg (bara för att alla var så adorable förra året ♥) och sen ska jag till luciafirandet av musikklasserna i min skola, vilket inte är i min skola. På fredag ska jag träffa SYV-gubben. Nästa onsdag ska jag se Stone Sour live, ska se en av mina förebilder. Feels awesome. Nästa torsdag får jag jullov, sen ska jag bara chilla och ha det mysigt och kramas och ha världens bästa jullov. Längtar som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0