I made mistakes, I know I know, but here I am alive

Kommer aldrig komma över the perfectioness of this song: Yellowcard – Here I Am Alive. Seriöst. Ryser lika mycket varje gång jag hör den.
 
Så okej, igår såg vi Die Hard EFTERSOM DET ÄR ETT MÅSTE PÅ JULEN (eller ja enligt min familj är det typ en av världens bästa julfilmer)!!!!11!!!!11!!!11!!! Igår typ tidigt på dagen sa Paprika att han skulle vilja ringa mig och säga en sak innan han  åkte, så jag gick ifrån filmen för att kunna prata med honom, och han var så jävla söt. Han sa att det var meningen att han skulle vara värsta djup och seriös men högtalarrösten på planen förstörde det, och så sa han att det enda han ville säga var att han älskar mig. FATTA HUR MYCKET JAG SATT OCH DOG OCH KVED OCH BÖRJADE GE IFRÅN MIG FANGIRLANDE LJUD ÅHGUD HAHAHAHAHAH ♥ så jävla söt seriöst jag orkar inte </////3
 
De visade Lost Boys på tv:n vid typ halv tolv, men alla (förutom jag) var för trötta för att se den. Eftersom jag inte ville vara vaken ensam så gick jag och spelade DS tills klockan var typ två. Vaknade vid halv tio men var äckligt trött och mådde illa så jag läste lite, och sen höll jag på att somna så jag bara fuck this shit och sov till halv ett. Idag har jag hunnit äta frukost och fått höra att man från och med nu ska kalla Petter för Josh Hemmafrun. HAHAHAH lång historia xD
 
Men ja. Idag ska jag städa mitt rum och vänta på att Paprika ska messa och säga att han är i Sverige. Tror att han skulle komma vid typ tre, så typ två timmar kvar då. Känns bra att jag sov såpass länge, för hade jag fått vänta hela dagen hade jag blivit galen, just saying.
 
...förlåt för allt mitt babbel om Paprika lately btw, men är bara overly excited by the fact att det bara är några dagar kvar tills jag får träffa honom. Liksom, vi har känt varandra i över ett år och jag har tyckt om honom sen första gången vi snackade. Har längtat till det här i evigheter. Tihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0