Julklappar och annat sheisse

Okej så jag och Petter brukar alltid vara tomtar och HAHAHAHAHAHAHAHA åh det var hysteriskt i år ♥ Viggo ville aldrig riktigt krama mig så han typ sträckte bara ut ena handen, bara det att varje gång så råkade han röra mina boobies, så jag typ tecknade till mamma genom att typ peka på mina boobies, sen på honom och se helt förvirrad ut xD Bäst av allt? Det finns på film <3333 (HAHAHAHAHAHAHA mamma satt och bröt ihop bakom videokameran orkar inte HAHAHAHAHAHAHAHAH <3)
 
Jag har nu öppnat alla mina julklappar och fått en skjorta (blå/svart-rutig), två tröjor (en baseball-tröja och en likadan Star Wars-tröja som Mikey Way har), tre skivor (The Flood, ¡Dos! och ¡Tré!), en bok (någon Vampire Diaries bok), en serie (The Umbrella Academy <3333) och fyra filmer/tv-serier (Supernatural säsong 3, HIMYM säsong 4, Dark  Shadows och The Dark Knight Rises). Är sjukt nöjd ♥ Är dock liiiiiite bitter över att jag inte fick Alice: Madness Returns MEN inte så mycket - jag fick massor med pengar från mormor och morfar och farfar så nu kan jag i alla fall köpa det själv C:
 
Nu ska jag städa rummet till ljudet av Of Mice & Men, för vi vet inte om jag och Paprika kommer hit imorgon. Eh. VI SKA I ALLA FALL TRÄFFAS ADSFGHDFGHJDFGHDFGKFHMG /död

Kommentarer
Postat av: Moa

Okay, this'll probably sound really weird, men ditt prat om Paprika gör mig glad trots att jag inte har en aning om vem han är. He seems really awesome, och well, jag är väl glad att han gör dig glad. Borde finnas fler som honom i världen. :3

Och nej, I don't know where I was going with this. I'll see myself out O.o

Svar: Han är typ världens snällaste människa enligt mig :') alltså aaaaaw <3
Frida

2012-12-24 @ 22:19:12
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0