Marilyn Manson

Så, i onsdags var det snökaos. Jag stannade hemma från skolan pga Marilyn (HAHAHAHAHAHA bästa anledningen någonsin ♥). Jag satt på golvet i vardagsrummet och lekte med en kortlek, spelade Batman, började spela Skyrim men fattade inte ett skit MEN JAG ÄR EN KATT SOM HETER FREY <333333 Amen det var väl typ det jag gjorde, haha. Mamma bara "TÄNK OM ALLT BLIR INSTÄLLT OMFG NEJ" för vi visste inte om de var i Sverige eller inte, men det visade sig att på tisdagen hade Marilyn klivit in på en bar och börjat sjunga karaoke och Rob Zombie twittrade om snön senare under dagen, så vi tänkte att det värsta som kunde hända skulle vara att det kunde bli försenat. Och det var typ kaos överallt HAHAHAHAHAHAH ♥
 
Det blev typ kaos, för Darlin' kom dit en timme innan oss och jag hade biljetterna så hon fick stå utanför och frysa ;w; Vi blev skjutsade hem till Elvira där vi sedan fick skjuts av Micke och Betty till Hovet. Jag och Darlin' blev helt asdgfhjgdsfghjgfdfghj och kramades ♥ sen kom vi in, såg Fille helt randomly, gick in till scenen och skulle leta efter Elvira och Mikaela (som åkt in mycket tidigare). Det var inte så mycket folk där så vi hamnade asnära scenen! Vi var typ retarded och Darlin' var så jävla skön - hon bara "kommer snart, vänta här :D", gick och köpte typ M&M's och bara "vill du ha? 8DDDDD" HAHAHAHAHA åh det var så jävla random xD
 
Jag brukar fatta att det faktiskt ska ske en vecka innan konserten, ibland dagen innan. Dagen för konserten brukar jag vara ganska fucked up. Just i onsdags var jag lugn, tills hela salen liksom släcktes ner och jag fattade att Marilyn motherfucking Manson stod bakom det där draperiet.
 
Det var hur jävla fucking awesome som helst. ÅH. Han var helt underbart bra och utvärdering av showen kommer sen. Säger bara att han är så underbart skum och åh nej jag älskar den mannen. I don't even know why - I just do.
 
Efter hans uppträdande var jag typ helt täckt i konfetti och hade fått värsta långa konfettiremsan skjuten på mig, så jag gick med den runt halsen. Jag och Darlin' hängde utanför lokalen och pratade om Vampire Diaries och annat random. Hon såg en sångare från något band hon tyckte om (tror jag det var) så hon bara "Får jag ta ett foto med dig? 8DDDDDDD" och jag fick fota dem. HAN VAR FETT COOL. Sen började Rob Zombie som Darlin' inte skulle se så hon bad mig säga till mamma att hon klarade sig själv, men mamma blev typ asdfghjgdfghj och det blev kaos. Vi letade upp Darlin' och mamma typ bara lämnade mig där och jag fick panik, men när hon kom tillbaks köpte hon en tröja till mig (DEN SISTA SOM FANNS KVAR HOLY FUCK ANDRA GÅNGEN HAHAHAHA ÅH DEN ÄR SÅ SNYGG) och vi gick ner för att se Rob Zombie. Han var så awesome att det inte finns ord för det, även fast jag knappt hört något alls med honom.
 
Bilder och videos:
  
 
I princip alla mina bilder blev suddiga. Lev med det.
 
Marilyn Manson:
 
Rob Zombie:
 
Video på Sick Bubblegum (för det går inte att beskriva hur awesome det faktiskt var):
 
 
Vi tar ett klipp med Marilyn Manson också. Gott folk - Antichrist Superstar 
(Det här klippet spelades in typ rakt framför scenen. Jag stod liiiite längre åt höger.)
 
Så, tadaah. Had the fucking time of my life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0