Mysdag

Så vid halv ett messade Paprika och jag åkte in till stan. Höll på att ramla i trappan till tunnelbanan för att han kastade sig på mig xD Sen fick jag se hans tungpiercing AND OMFG THAT'S JUST FUCKING HOT *-* Sen typ gick vi runt i en massa affärer och var random, och jag ska göra en lista med de roligaste sakerna som hände idag:
 
1. Han var typ tvungen att springa in på H&M och köpa kalsonger (yeah we're that close he can drag me with him to do that stuff) och vi bara "Åh helvetet är faktiskt varmt..." ♥
 
2. Inne på Rio hittade vi stora, fluffiga tyllkjolar, och jag fick honom att ta på sig en och snurra runt i affären xD folk stirrade på honom HAHAHAHAHAHHAHAHAHA ♥
 
3. Inne på Blue Fox räddade jag tydligen hans liv, för han hade gått förbi affären någon gång och sett en assnygg baseballtröja, men aldrig hittat tillbaks, och så var det just den affären xD Det fanns typ sexy nurse dresses där och han tog en och höll framför sig och gav mig typ en sexig blick och bara "Testa den här. KOM IGEN JAG VILL ATT DU ÄR SEXIG IKVÄLL" och jag bröt ihop totalt </3
 
4. Inne på Shock hittade vi två par randiga byxor och bara "OMFG VI MÅSTE TESTA" och när jag skulle visa hur de satt stod han typ och stirrade på mig och seriöst bad mig att köpa dem xD hans var typ assexiga på honom and I'm not even joking, så jag tvingade honom att köpa dem C:
 
5. Han bara "du får låna min skinnjacka BARA FÖR ATT DEN KOMMER BÖRJA LUKTA SOM DU" så vi bytte jacka och han typ stirrade på mig igen och bara "dayyyymn gurrrl you're sexy!" jag orkar inte HAHAHAHHA 
 
6. Vi satt inne på ett café och var helt retarded. Han fick helt plötsligt för sig att han var en dinosaurie och skulle bita mig i näsan, och så snackade vi om att jag gav varm choklad ett blåsjobb varav jag började säga "Do you like that bitch!?" varje gång jag blåste på chokladen, och vi snackade om Titanic och han reste sig upp och poserade och bara "Draw me like one of your french girls!". Han bröt ihop totalt när jag tog upp ett skrivhäfte och började rita med en väldigt seriös min ♥
 
Så alltså, idag har jag köpt två pins (Fall Out Boy och The Nightmare Before Christmas som motiv), randiga jeans, en Survival Crew-baseballtröja och Yellowcard's Southern Air. Var såhäääääär nära på att köpa en grön fejktöjning men nah. En annan gång C: Och förresten, vi tvillingshoppade, så han köpte samma tröja och samma byxor, och vi ska ha det på nyårsafton 8DDDD
 
Nu ska jag antagligen typ... jag vet inte, se om jag kan slå mitt tidrekord i The Witch's House...? Se på HIMYM? Sakna Paprika? Typ det, I guess xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0