*peppande rubrik*

Okej, ska rycka upp mig lite nu. Skolan får jag ta itu med efter jullovet - sen hur jag gör det eller om det är bra eller dåligt är ju en annan fråga, men let's forget that for now. Nu ska jag koncentrera mig på att ha jullov.
 
Idag har jag (eller ja, min familj och jag) klätt julgranen. Vi brukar egentligen göra det den 23:e av typ gammal tradition, men i år blev det idag. Anledning varför vi inte sätter upp den den första advent som alla andra: Ingen av oss orkar gå runt och höra Viggo säga "Tomten? Tomten?" varje dag i typ tre veckor. NI SKULLE OCKSÅ BLI GALNA </3
 
Det är typ det enda jag gjort idag, haha. Eller jo, vi såg på Ett päron till farsa firar jul. Hade glömt den där katten HAHAHAHAHAHAHAH ♥ (jag är elak som skrattar but fuck that~)
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA kom ihåg världens sämsta skämt: I was gonna tell a joke about gays, buttfuck that. JAG ORKAR INTE HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
 
Hum. Jag har inte sovit så bra. Let's skylla på that. Eh. Ja. ... C:
 
Om tre dagar ska jag träffa Paprika, om man inte räknar med idag. It feels so fucking unreal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0