Remember all the sadness and frustration, and let it go

Let it go
 

Igår när jag skulle sova började mitt täckte lukta precis som Paprika och jag dog, seriöst :c han luktar gott </3 (vadå kändes inte alls ensamt att inte ha någon att krama damn jag blev för fäst vid det där haha)
 
Idag har jag typ sett lite av den sista Transformers-filmen. Har inte sett den, faktiskt owo need to do that soon... 
 
Sitter typ och väntar på att Paprika ska messa och säga att jag kan åka in till stan. Han har väl som max kommit in till Stockholm nu, och så ska han hitta någon som kan pierca honom och sen messar han, så det lär väl ta någon timme I guess ;w;
 
Vi pratade om hur vi skulle vara när vi träffades igår. Typ, ingen av oss kommer någonsin kunna vara coola och bara "tja *nickar coolt*", för vi kommer antagligen bara slänga oss på varandra och kramas. Hoppas det blir så, för det är mysigt c':
 
Okej, ska försöka sluta snacka om honom nu, lovar xD
 
NU UPPTÄCKTE JAG EN ROLIG FUNKTION MED WEBCAMEN om det funkar så ska jag spela in när jag spelar The Witch's House, lovar 8DDD
 
Update; Det kostade pengar så nej ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0