Sci-fi mässan

Okej, så jag vaknade ju vid tio, as you may noticed. Klev upp, åt frukost och satt vid datorn tills jag insåg att shit jag ska till Elvira om en halvtimme helvetehelvetehelvete så jag fick kasta mig in i duschen och fixa en massa saker. Hann faktiskt! Kom dit, fick höra att vi skulle ta bilen istället för bussen som vi planerat tidigare, hängde med Betty tills Elvira kom dit, frågade Jona Weinhofen (gitarrist i BMTH) om han skulle på sci-fi mässan och yeah well HAN FUCKING SVARADE. Olyckligtvis skulle han inte dit, MEN HAN SVARADE ÄNDÅ!!11!1!1!1!!1!!
 
Alltså jag har bara varit på sci-fi mässan två gånger nu, men fy satan vad jag älskar det. Man passar liksom in bland alla andra töntar, haha xD (och det säger jag på ett kärleksfullt sätt~)
 
Jag och Elvira sprang typ tusen varv runt lokalen och bara såg allt som fanns. Sen började vi köpa saker. HAHAHAH är helt jävla pank - hade 500:- (typ) när jag lämnade huset imorse <////3 i alla fall, köpte en svart tröja med grönt tryck som lyser i mörkret där det står Zombie outbreak response team på fram- och baksidan, en stooooor affisch på Jokern, en kortlek med Tim Burton-figurer på, en film vid namn The Omen, tv-serien 21 Jump Street (en ung Johnny Depp omnomnom ♥) och The Walking Dead volym 1: Tills döden skiljer oss åt (serier). Det enda jag är liiiite besviken på är att jag inte hade pengar så det räckte för ett zombieporträtt (alltså att någon ritar en som en zombie), Hannibal och en liten ursöt bärbar högtalare som passar till iPods. Jag är inte såpass besviken att jag vill åka tillbaks och tvinga någon att köpa det till mig - sån stor deal är det inte xD
 
För övrigt har jag kramat en kille som byggt en egen Iron Man-dräkt + tagit kort med honom, sprungit från både Jason (Friday the 13th) och Michael Myers (Halloween), fotat en kameraskygg Storm Trooper, delat på en monster och haft en allmänt fin dag. So yeah, I'm happy ♥
 
Och Nyancat tyckte jag skulle nämna henne, så nu gör jag det~ HEEEEEEJ NYANCAT :DDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0