Skrivbordsbakgrund

 
Bara för att den är så sexig, och för att jag har hittat fästisar. Vet någon om man kan byta färg på dem? :D
 
I alla fall. Sov typ två timmar inatt, för jag sov i en timme och vaknade, och jag måste ha drömt en mardröm eftersom jag var helt fucked up. Alltså, normalt sätt är jag rädd på nätterna, men om klockan inte är mellan tolv och ett eller tre och fyra brukar jag kunna typ, bara somna om. Började tänka på The Grudge och The Ring och skrämde upp mig själv, så jag flippade ur totalt när jag hörde steg på nerevåningen. Ringde Paprika och pratade i telefon med honom i typ flera timmar och såg på Vampire Diaries. Det ledde till att jag försov mig och återigen var en kvart sen till skolan. Det gick bra though - hjälpte till med förberedelser inför redovisningen, lyssnade på andra när de redovisade och skrev en saga om en gurka som inte kunde sluta hoppa. Sen satt jag och skrev på lunchen, och gjorde en spole på NO:n. På SO:n tvingade jag mig själv till att faktiskt skriva ner de ekonomiska effekterna till i alla fall en av lösningarna till lågkonjuktur. Jag hatar ekonomi, fattar inte ett skit. Haha. Höll på att somna på bussen och well, here I am (somewhat alive).
 
Nu ska jag hitta styrkan att tokplugga NO, för jag ska göra provet i fysik en dag innan alla andra för att jag inte kan komma till skolan på förmiddagen på torsdag. Och imorgon ska jag skriva om en uppfinning samt göra klart min väska. Skiter i alla jävla detaljer på den och gör bara klart det viktigaste, så skiter jag i om jag kunde ha fått högre betyg eller inte. Paulina och Pitchie sa ändå idag att de räknar 16 ämnen till gymnasiet - vi läser 17 (eller 18, vet inte om de räknade med språk, vars betyg inte ska räknas för oss av någon anledning) så man får typ välja bort något. Jag borde kunna välja bort syslöjden om jag får ett F, right? (For the record - om jag får ett F eller inget betyg alls så är det slutgiltigt. Ska inte ha slöjd nästa termin [which feels kinda nice, 'cause I really fucking hate the class there.] Ska ändå inte gå någon estetisk linje so no one shouldn't even care.)
 
Så. Nu. Plugga. Pluggapluggaplugga. Förhoppningsvis går det bra, trots att jag knappt vet vad vi läser. Wish me good luck!
 
"Let's put a smile on that face"
 

Ska förresten försöka fixa en mer julig design till helgen. Yaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0