Sometimes I just feel like screaming at myself

Linkin Park – Don't Stay ♥
 
Igår såg vi någon koreansk film vid namn The Host, and damn HAHAHAHAHAHA that was hysterical xD Seriöst, den var helt hysterisk och jag älskar den bara därför ♥ Den handlar typ om en liten asskum familj som har en liten mataffär som är med om att ett monster kommer upp ur en flod och äter människor. En av familjemedlemmarna blir typ kidnappad av monstret och de ska försöka hitta henne igen. DEN ÄR JÄTTESKUM - SE DEN, SNÄLLA.
 
Någon gång under filmen började jag frysa, så jag hämtade min jacka och dog för att den luktade som Paprika, så jag satt och gosade i den :'3
 
Var typ för trött och lat för att orka göra någonting, så jag låg hopkurad som en katt under täcket och läste The Umbrella Academy. Den är asskum. Fattar typ ingenting :c Menmen, perhaps it'll make sense later~
 
Idag har jag inga planer alls. Eller jo, ska försöka övertala mamma till att låta mig gå på Black Veil Brides. Sitter och funderar på vad jag ska säga just nu, haha. Tror jag ska köra på något om att jag ska börja få mitt barnbidrag själv (för mamma är trött på att jag kostar så mycket *ler oskyldigt*) och att jag har folk att gå med, så om jag inte har något att göra det datumet så kan jag ju köpa biljetten själv och gå. 'Cause yeah, I want to see them so badly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0