This year I want you alone

Idag har varit kaos. Hade ångest som fan över att jag skulle till skolan även om vi skulle på utfylkt till Naturhistoriska muséet. Det var kaos där för jag tappade bort Smurf hela tiden och blä tycker inte om grupparbeten. Men när vi var klara med att gå genom de två utställningarna åt vi lunch och såg sedan en film på Cosmonova. Det var jätteroligt, för jag och Märta tappade bort resten av vårat lilla gäng och hamnade med Mathilda, och vi satt typ och kommenterade filmen och asgarvade hela tiden. Filmen handlade typ om isbjörnar och om klimatförändringen där de bor. Kommer inte ihåg vad den heter.
 
Taggar inför Stone Sour ikväll. Ska få se en av mina största förebilder irl. Corey Taylor. Det känns sjukt. Tror det kommer vara lite roligare än att se Slipknot live (även om det är något jag absolut måste göra), för nu har han ingen mask. Han är liksom han, eller vad man ska säga. He's got nothing to hide behind.
 
Snackar även med Paprika om när vi ska träffas. Om en vecka har jag högst antagligen träffat honom. Holy shit.
 
Vi avslutar inlägget med ett citat ur Corey's bok: "The great thing about believing is that the door goes both ways. You can do what you want. I just want you to want what has always been yours to have. The way is never shut if the light you seek is bright enough. If you are feeling a little dark, you can always change the bulb. Never let the limits of your understanding dictate how far you can go. We can be better."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0