Usch

Kan inte fokusera på något bra just nu. Fick mina betyg och jag insåg att de sänkts i majoriteten av alla ämnena, plus att det där A:et jag trodde jag skulle få i engelska inte var så. Det räcker tydligen inte att ha fått A på majoriteten av allt som gjort inom engelska.
 
Är så jävla fucking arg, ledsen och besviken. Jag vet att jag har mått dåligt den här terminen och att det är därför det gått så fel, men this? MIN MENTOR SATT PÅ UTVECKLINGSSAMTALET OCH SA ATT ALLT GICK BRA FÖR MIG OCH NU HAR I PRINCIP ALLA MINA BETYG SÄNKTS TACK SÅ JÄVLA MYCKET KÄRRINGJÄVEL FÖR VARNINGEN OM ATT ALLT GÅR NERÅT TACK SÅ MYCKET HATAR DIG 
 
Kan inte sluta gråta haha
 
Värst av allt? Jag kommer inte kunna höja något betyg nästa termin. Det spelar ingen roll ändå, för jag kommer ändå inte komma in på linjen jag vill gå på i gymnasiet. Haha, det här är helt jävla hopplöst. Jag kan lika gärna ge upp nu.
 
Ska gå och dö i ett hörn nu, hejdå. (Nej, ska faktiskt bara gråta sönder hur jävla dålig och patetisk jag är, sen se på Vampire Diaries eller spela DS eller något. Vi får se.)
 
Trevlig start på jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0