Vad jag har gjort idag:

- Sett på 21 Jump Street.
- Lekt med min kortlek.
Sett på 21 Jump Street.
- Skrivit (dagens lucka i julkalendern är försenad, förlåt) en del.
Sett på 21 Jump Street.
- Fått min fina julstjärna i fönstret, så nu är mitt rum lite ljust och mysigt och julfint.
Sett på 21 Jump Street.
 
- Typ varit freaked out pga jag och Paprikas twin connection börjar bli läskig. (Första saken som hände: Jag frågade hur han trodde att en karaktär vi aldrig pratat om i ett av våra rollspel ser ut, och han gav en exakt beskrivning på hur jag ser honom. Andra saken: Jag frågade honom om fina tjejnamn och ett av dem han sa var Emma - han visste inte om att det är mitt mellannamn. JAG DÖR SERIÖST VI ÄR LÄSKIGA.)
Sett på 21 Jump Street.
 
 
Åh, har jag missat något? Det känns som det...
 
Just det.
 
Jag har sett på 21 Jump Street.
 
Den här veckan kommer förresten bli bättre än de senaste veckorna. Har längre sovmorgon imorgon, halv idrottsdag på tisdag (BOWLIIIING), ska vara ledig på onsdag pga Marilyn Manson, kommer antagligen vara i extas på torsdag och så är det ju fredag så yeah. Awesome ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emma

EMMAAAAAAAA

Svar: FRIDAAAAAAAAAAAAAA eller va
Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0