Videoinlägg

Funderar på om det är dags för ett sådant nu - vet bara inte vad jag ska prata om. Ska jag ta ett seriöst ämne, bara babbla om typ första bästa jag kommer på, ha en frågestund och svara på frågor...? (Vet att jag har lovat en video där jag visar mitt rum, men som jag sagt tidigare så kommer inte det ske förrän jag får en ny mobil vilket är i typ april om jag inte minns helt fel owo) Hjälp mig - vill någon ens att jag ska göra ett videoinlägg om något? xD Om ni vill det kan ni väl säga vad ni vill att jag ska göra också? C:

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAA GÖR ETT VIDEOINLÄGG! 8D <3 Bara babbla typ, eller alltså. Gör det du känner för, det blir bra hursomhelst :3 Det är så kul när du gör videoinlägg <3

Svar: Tror jag kör på en frågestund 8D DU MÅSTE FRÅGA MASSA RANDOM SAKER OK? C:
Frida

2012-12-28 @ 20:46:52
Postat av: Moa

JA VIDEOINLÄGG ÄR VÄLDIGT AWESOME JU DO IT. c:

Om du vill kan du ju prata om nåt du gillar eller bara babbla i allmänhet, men om du inte kommer på nåt bra ämne så är ju en frågestund alltid en bra idé (jag kommer ställa en hel massa poänglösa frågor - you have my word!) :3

Svar: OKAY THEN I'm going to have a frågestund så du får stå vid ditt ord nu xD
Frida

2012-12-28 @ 20:52:21
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0