4/7 - onsdag

Åkte in till Askersund för att kolla runt lite. Vi gick till Snäckbåten och jag hittade äntligen ringar till mig och Mikis (+ ett par örhängen i form av fjädrar). Sen hittade vi en bokhandel där jag flippade ur och köpte fyra böcker (Åttonde delen i House of Night tror jag det var, Mörkrädd, Marilyn Mansons biografi och Pojken som kallades det). Sen åt vi glass och kollade på båtar och sen tog pappa, Petter, Liv och Viggo ett litet tåg upp till någon hembygdsgård och kollade på kycklingar och jag och mamma gick och satte oss på ett café som tydligen finns med i en Jan Mortenson bok. Tydligen var det en av mammas drömmar, att sitta framför rådshuset och dricka kaffe och äta prinsesstårta. Vi var för mätta för någon tårta och hon orkade inte kaffe, så vi satt och drack läsk men vi satt ju i alla fall där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0