Baby we're like a time-bomb

But I need it
Wouldn't have it any other way
 

Jag svär, All Time Low – Time-Bomb beskriver mitt liv just nu.
 
Men i alla fall, låg vaken till typ fyra och läste ut Eld. Den var jättebra, men Cirkeln är bättre, just sayin'. Lyckades hålla koll på alla karaktärer i Cirkeln, blandade ihop alla i Eld xD
 Meeen idag måste jag beställa Kerrang!, och tvinga pappa att hämta ut ett paket. Vill så gärna ha Let's Cheer To This och Bones hos mig ♥ (Spotify dampar hela tiden så jag måste lyssna via iTunes och då finns inte dem x____x)
 LONG LIVE THE RECKLESS AND THE BRAVE!
 Och så om det inte regnar (vilket jag tror det kommer göra) ska jag gå och köpa glass eller kakor eller tuggummin eller nåt. Idk yet.
 
HAHAHAHA blev såhär seriös igår när jag försökte fota bilden ♥ 
ser ut som om jag fått en blåtira omfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0