Breathing and grasping all leads to another messy ending

Alltså jag kommer inte ihåg när jag somnade. Allt jag kommer ihåg är att jag var på andra avsnittet på Merlin och att klockan var runt fem - sen vaknade jag vid nio och tv:n stod på och det var ett helt annat avsnitt och jag förstod ingenting så jag släckte lampan och stängde av tv:n och sov till tolv xD
 Jag hatar när det händer, när man inte kommer ihåg. Men jag måste ha varit riktigt jävla trött för att somna med tv:n och sänglampan på så...
 Åt typ världens bästa frukost - pizza, halloumiost (eller hur fan det nu stavas - vi kan kalla det för gummiost) och juice. Alltid juice när jag vaknat. Yup.
 
Sitter och kollar vilka filmer som går på bio. Jag och mamma ska se Dark Shadows inom en snar framtid (äntligen! ♥) och så ska vi typ äta middag där också. Sen vill jag se Abraham Lincoln-filmen också, och Chernobyl Diaries. (JAMEN JA JAG VILL SE DEN OKEJ). Och Madagascar 3 när den kommer ut 8D och Spider-Man. OCH BATMAN OMFG MÅSTE SE DEN MED PETTER SNART SERIÖÖÖÖST.
 Har ni hört om den där knivattacken på någon premiär av Batman: The Dark Knight Rises i något land? Har ni också hört att Christian Bale (som spelar Batman) åkte till sjukhuset och hälsade på de skadade? Han är min nya hjälte nu, seriöst ♥
 Varför han är det: De flesta kändisar skulle såklart tycka synd om de drabbade, men hade de åkt och hälsat på dem? Fatta vilken grej för dem - att gå för att se premiären (då måste man ju fan vara ett stort fan), bli knivhuggen, och sen på sjukhuset kommer självaste Christian Bale och besöker en.
 
Apropå inget kom mamma nu när det här inlägget skrevs och sa att vi ska se Dark Shadows idag, så jag är typ helt sdgfhsdfgh glad ♥
 
Och åh, förresten, jag mår bättre nu. Magen är mycket bättre :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh Dark Shadows. <3 Den är überbra (speciellt Johnny Depp är hur cool som helst) c:

2012-07-26 @ 17:25:23
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0