BURN IT DOWN

(Bara för att jag lyssnar på den ♥) (eller, gör, om Spotify slutar dampa...) (MEN SE DÄR!)
 
Dark Shadows igår var helt asdgfdfgghkjfvgld. Åh. Jag älskar den. Johnny Depp *o*
 Fick jättesvårt att sova efteråt av flera anledningar; 1) jag hade nästan läst ut Darkly dreaming Dexter och kunde inte sluta tänka på boken, 2) jag råkade se en läskig bild på en docka och läste ordet cursed innan jag hade vett att ta bort den, 3) när jag väl somnat ramlade min stora jävla Nirvana-poster ner och skrämde skiten ur mig, och 4) när jag väl somnat om messade Paprika och frågade om jag ville rolla x____x somnade vid typ, fyra... JAG HADE TÄNKT SOVA VID TYP ELVA OKEJ. Det är väl tanken som räknas, eller?~
 
Idag kom Elvira hit en stund och vi badade och kollade på videos på youtube och försökte ladda ett avsnitt av Harper's Island, men det tog tusen år... och när det väl var klart var det fel avsnitt </3 det gick verkligen jättebra för oss, för datorn dampade innan och allt ;w;
 
Idag ska jag väl... typ... läsa. Och skriva. Kaaanske bada igen. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0