'Cause you and your pretty eyes keep me alive

Alex Goot – Pretty Eyes
 
Halvt ligger i min skrivbordsstol och läser Marilyn Mansons biografi och lyssnar på musik. Känns som om jag borde lyssna på hans musik, men jag har ont i huvudet... hade varit värre om jag fått för mig att lyssna på Motionless In White eller Asking Alexandria eller bmth eller nåt annat sånt band...
 Random fact: När jag har ont i huvudet kan jag inte lyssna på screamo/tuffare musik utan att huvudvärken nästan blir värre, men just när jag har huvudvärk får jag lust att lyssna på sån musik.
 Ska nog göra det, och sänka volymen lite.
 
Kommer antagligen sitta och uggla på mitt rum hela kvällen, är för trött för att kolla på film med resten av familjen, tror jag... ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0